sobota, 29 czerwca 2013

Sklep

Ostatnio zabrałam się za większą rzecz. Mam w posiadaniu sporą skrzynię, taką najprostszą jaka może być. Żadnych okuć, ozdobników... Czyli idealna dla mnie. Od paru dni nad nią pracuję, eksperymentuję z nowymi technikami, więc renowacja może mi trochę zająć.

 Dzisiaj nie ma żadnych zdjęć, jest za to sklep. Nowo utworzony, działający od zaledwie paru dni sklep internetowy. Powoli się rozwija, chociaż nie ma na nim jeszcze wszystkich rzeczy, które mogę sprzedać. Zapraszam serdecznie do odwiedzenia, może akurat coś się spodoba... Zachęcam rówież do wystawiania ocen mojego sklepu i poszczególnych wyrobów- zawsze warto wiedzieć co się podoba, a co nie :)



Polecam nie tylko mój sklep, ale cały portal- jest tam pełno bardzo uzdolnionych ludzi, którzy próbują zarobić na swoim talencie. Nieraz zastanawiamy się co sprawić komuś na urodziny, imieniny, Dzień Matki... Ta strona jest idealna na takie zakupy. Oprócz tego, że cieszy się osoba, której coś dajemy, to dodatkowo sprawiamy niesamowitą radość i satysfakcję osobie, od której kupujemy. Każdy przedmiot tam wystawiony ma duszę, w jego wytworzenie jest włożone serce i dużo pracy. To wszystko dlatego, że za każdą pracą stoi konkretny człowiek, a nie bezduszna maszyna, czy wielka korporacja.


Zachęcam raz jeszcze do przejrzenia strony i do oceniania!



P.S.

WAKACJE!!

4 komentarze:

  1. z miłą chęcią wejdę i pooglądam Twoje wyroby ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wpadnę na wakacje i coś sobie wybiorę!
    PS. WIEM!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agrafka to super miejsce, zaglądam tam czasem.

    OdpowiedzUsuń