niedziela, 9 czerwca 2013

Słodkości

Serię zapoczątkowało zamówienie na kolczyki truskawki. Podczas ich robienia zrobiło się tak wakacyjnie słodko, że postanowiłam podtrzymać ten klimat wykonując więcej podobnych prac. Starałam się uzyskać jak najbardziej realistyczny efekt oraz wybrać takie wzory, których nie można spotkać na praktycznie każdej stornie o biżuterii z modeliny (mówię tu na przykład o wszechobecnych babeczkach i muffinkach, które oczywiście są piękne, ale jest ich ZA DUŻO!). 

 Małe, soczyste truskawki, pięknie prezentują się z letnią sukienką :)

 Faworki z cukrem-pudrem. Mmm... Uwielbiam je! Szczególnie te, które usmaży moja mama.

Ciasteczkowe wiatraki, też z cukrem-pudrem (a co!).


Podobny motyw wykorzystałam też przy ozdabianiu mojego starego, małego pudełeczka na drobiazgi, którego wcześniejszy styl mi się znudził i postanowiłam coś z tym zrobić. I zrobiłam TO:




Mojej mamie chyba też udzielił się podobny nastrój, bo wzięła się za szydełkowanie takiego wzoru:

Jako, że ja do szycia, szydełkowania, haftowania i innego rodzaju aktywności związanych z nitkami i igłami nie za bardzo się nadaję, całą inicjatywę oddałam mamie i teraz czekam na efekt :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, truskawki są boskie i cieszę się, że w końcu wpadłaś na mojego bloga :D.

    Liczę równie na obserwację. Pozdrawiam! be-a-huminka.blogspot.com, Minka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faworki miażdżą :D Nie mogłabym ich nosić bo wyglądają zbyt pysznie :D I co do babeczek racja, ten temat w modelinowej biżu jest już oklepany ... Obserwuję i czekam na pyszne nowości ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko śliczne! Podoba mi się muffinka :)
    Pozdrawiam, Ada.

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełeczko rzuciło mnie na kolana ! :)

    OdpowiedzUsuń