sobota, 22 grudnia 2012

Przygotowania do świąt

Już pojutrze Wigilia! Jak co roku, przeszukuję internet i własną kreatywność w poszukiwaniu inspiracji na ozdobienie domu. 
Mam parę rzeczy, niekoniecznie do siebie pasują, ale są takie świąteczne :)

 Z zimą nieodłącznie kojarzy mi się piwo kremowe z Harrego Pottera. Postanowiłam, że zrobię taką miniaturkę, którą można nosić na zimowe spacery.
 A to szafeczka na klucze w świątecznym stylu, teraz czeka na powieszenie przy drzwiach. Będzie witać gości, którzy już pojutrze będą się schodzić do mojego domu.

 To wynik moich poszukiwań inspiracji w internecie. Bałwanek ze skarpetek. Wyrzuciłam na podłogę wszystkie moje skarpetki i znalazły się takie różne stare i niepotrzebne. Efekt, nawet jeśli nie powala na kolana, jest tak słodki, że urzeka każdego.  LINK
A to mój nowy eksperyment. Natknęłam się gdzieś na szron w sprayu. Uznałam, że może być ciekawie. W domu czekałam na właściwy moment na tę ryzykowną próbę. W końcu zdobyłam się na odwagę i popsikałam okna. Po kilkudziesięciu minutach pokazały się takie wzorki. Oczywiście efekt nie jest tak piękny jak był na opakowaniu, ale i tak byłam pozytywnie zaskoczona, że cokolwiek wyszło.

I pierniczki! Tym razem kolorowe!! 

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz