sobota, 29 grudnia 2012

Na święta

Jak zawsze, przed świętami chciałam żeby mój dom prezentował się jak najlepiej. Robiłam różne ozdoby i mniej więcej tak to wyszło:

 Małe reniferki z kartonu, niby nic, ale od razu robi się inny klimat. Można je przykleić na półkę, parapet, cokolwiek, według własnego pomysłu. Ja przypięłam do mojej tablicy korkowej.



Długo szukałam jakiegoś pomysłu do ozdobienia firanek, w internecie nie znalazłam nic ciekawego, ale wymyśliłam (a w zasadzie to moja mama dała mi wenę) do klamerki do prania nakleiłam wcześniej wycięty kształt z kartonu. Ten biały niby lukier zrobiłam używając białej farby konturówki (coś koło tego:




 No tak to właśnie wygląda


A tutaj zrobiłam filcowe buciki, które później można założyć na gałęzie lub powiesić na choinkę. Jest nietrudny do zrobienia, a do jego ozdobienia można użyć guzików, koronek, materiałowych różyczek, koralików i innych dziwnych rzeczy.
 


A to mój nieudolny tutorial jak zrobić taki bucik. Jakość filmiku powala, ale cóż, taki sprzęt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz