piątek, 28 listopada 2014

Pierwsze zimowe ozdoby

Na dworze coraz zimniej, ciemniej. Aura nastraja chyba tylko do zawinięcia się w kocyk i picia ciepłego kakao. To niezawodny znak, że zima zbliża się wielkimi krokami. W tym roku postanowiłam zrobić jakieś nowe ozdoby na choinkę, żeby nie wyglądała tak samo dwudziesty raz z rzędu. Moja domowa manufaktura została otwarta i ruszyła pełną parą. Jako motyw przewodni wzięłam wzory skandynawskie.






Filcowe drobiazgi dostępne też w moim sklepie: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/veroslawa/produkt/filcowe-ozdoby-choinkowe

5 komentarzy:

  1. Śnieżynki mnie oczarowały. Idealne na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju, perfekcyjne! Uwielbiam motywy skandynawskie (jak i całą Skandynawię), a tu są tak pięknie wykorzystane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne te śnieżynki, śliczne Ci wyszły te ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płatki takie śliczne. Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń