piątek, 26 grudnia 2014

Wesołych Świąt!


Uwielbiam święta, nie tylko ze względu na tę atmosferę, prezenty i tony dobrego jedzenia. Jest to przede wszystkim świetny pretekst do robienia różnych ozdób w dużej ilości. Inspiracji szukam zazwyczaj już miesiąc przed Wigilią. Jest to tak samo przyjemne jak późniejsze tworzenie.

Pierwszy projekt jest dosyć prosty. Na styropianową kulę poprzyklejałam gorącym klejem szyszki. Na koniec dodałam haczyk z drutu i czerwoną kokardę.



 Ten wieniec to po prostu przerobiona wersja wieńca z poprzedniego roku. Trochę powyrywałam, trochę poprzyklejałam... I nabrał trochę życia.

 Po wypalonej świeczce został mi tylko szklany pojemnik. Poprzyklejałam patyczki gorącym klejem i nudny świecznik stał się trochę ciekawszy. Pomysł jest bardzo prosty, wykonanie też nie stanowi jakiegoś większego wyzwania. Polecam każdemu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz