poniedziałek, 6 stycznia 2014

Obrazy

W czasie wolnych dni miałam dużo czasu na ambitniejsze prace. Tym razem postanowiłam ozdobić swój niedawno wyremontowany pokój jakimiś obrazami. Inspiracji szukałam w internecie, jeśli chodzi o malarstwo to nie jestem aż tak kreatywna. O pomoc w wykonaniu prac poprosiłam mamę, która ma wielkie doświadczenie w tej materii. I tak w sumie mama poprawiała po mnie, ja po mamie i w efekcie wyszły nam całkiem ładne obrazki.



Pierwsze opinie już zebrały, dla mnie najważniejsze, od moich przyjaciół. Mam tylko nadzieję, że kolejne będą równie pozytywne ;)

4 komentarze:

  1. Całkiem niezłe prace, szkoda tylko, że nie robiłaś ich sama, ale zawsze coś ;P. Jesteś bardzo kreatywna. Zresztą wcale nie wyglądasz na 17 lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne !!! Artyzm niesamowity ! Twarz tej kobiety jest świetna, jestem ciekawa kolejnych prac w tej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie mi się podobają! Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa w komentarzu :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! Takie rzeczywiste i dopracowany jest każdy detal. Takie obrazy przestrzenne do salonu idealnie by się nadały. Zwłaszcza w takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń