sobota, 16 marca 2013

Wiosenno-świąteczne stroiki

Do świąt coraz bliżej, do wiosny też teoretycznie coraz bliżej, czego niestety nie można zaobserwować za oknem. Mimo to postanowiłam wprowadzić do swojego domu wiosenno-świąteczne akcenty. Po owocnej wyprawie do sklepu "wszystko po 5 zł" zaczęłam pracę. Kupiłam takie rzeczy jak:

 Rafią owinęłam styropianowy krążek:

A wszystko inne przykleiłam na gorący klej. 
Efekt jest następujący:
Już niedługo pojawi się na drzwiach wejściowych i będzie przyciągać wiosnę.



A ten stroik powstał z giętkich gałązek, które posłużyły jako baza. Drucikiem przymocowałam różne sztuczne rośliny, owoce, doniczkę, dodałam też suszone szyszki chmielu. Teraz wisi w przedpokoju.

Pomysłów na stroiki może być tysiące, jest pełno książek na ten temat, a zabawa przy robieniu takiego czegoś jest przednia. Zachęcam więc do spróbowania wykonania własnego i to nie tylko przy okazji Świąt Wielkanocnych, bo takie wianki można zrobić na każdą porę.

2 komentarze:

  1. Prześliczne<33. A już myślałam, że zaniedbałaś bloga - szkoda, że tak długi Cię nie było. Liczę, że to wkrótce nadrobisz :).
    Ps. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową?

    moje-blogencje.blogspot.com - co powiesz na recenzję swojego bloga?
    mam-nascie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak zwykle za miłe słowa. Rzeczywiście, mam wyrzuty sumienia, że tak pozostawiłam bloga, ale zamierzam to faktycznie nadrobić. Mam nadzieję, że mi się to uda, moja szkoła niestety mi w tym nie pomaga.

      Jeśli chodzi o recenzję mojego bloga to... kusząca propozycja :) Ale też ryzykowna, bo wiem, że nie jestem doświadczoną bloggerką i pewnie robię mnóstwo błędów, o których nawet nie mam pojęcia. Ale... myślę, że warto zaryzykować :)

      Usuń