niedziela, 10 lutego 2013

Z serii: Igrzyska śmierci

Do wykonania tej małej kolekcji zainspirowała mnie oczywiście lektura trzech książek z serii Igrzyska Śmierci. Było to dla mnie nie lada wyzwanie, ponieważ założyłam sobie, że efekt ma być jak najbardziej podobny to tego z okładki książki. Wykorzystałam ostatnie dni ferii na wykreowanie i dopieszczanie moich prac. Moje zaangażowanie poskutkowało za przemian falami złości, przejęcia, radości i satysfakcji. Z mieszanki tego wszystkiego powstały trzy wisiory:


1. Igrzyska śmierci

Wisiorek zrobiony z białej modeliny, wypieczony, po ostygnięciu pomalowany złotą farba w sprayu.


2. W pierścieniu ognia
 Okrąg zrobiony z czarnej modeliny, sam ptaszek z białej, po wypieczeniu pomalowany farbami akrylowymi.



3. Kosogłos
Tak samo jak wyżej. 



A tak prezentuje się cała kolekcja:


5 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się pierwsza i druga. Trzecia już mniej, ale rozumiem, że trudno ją wykonać :D. Po orientacycjnie jakiej cenie chciałabyś je sprzedać?
    Zapraszam na blogi i do obserwacji:
    http://mam-nascie.blogspot.com/
    http://z-pamietnika.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Just me!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znowu przepraszam za niedopatrzenie. 10 zł, tak?

      Usuń
    2. Tak tak, 10 zł i ewentualnie ze 3 zł za przesyłkę. :)

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana. :)

    Więcej informacji u mnie na blogu: mam-nascie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń