piątek, 2 maja 2014

Oczu ciąg dalszy

Ostatnio miałam szansę wykazać się swoimi umiejętnościami, bo dostałam naprawdę ambitne zamówienie na dwoje gadzich oczu. Nie powiem, było ciężko, ale moim zdaniem wyszło lepiej niż ostatnio, co jest moim małym sukcesem. Niestety zdjęcia nie wyszły oszałamiająco dobrze, bo pomyślałam o nic dopiero tuż przed ich wysłaniem



Tutaj oczy jeszcze w trakcie prac. W trochę lepszym świetle, w trochę lepszych, bardziej podobnych do tych prawdziwych kolorach. Nie wiem dlaczego, ale oko bez ciemnych linii również bardzo mi się podoba, może nawet trochę bardziej od tego gotowego?

6 komentarzy:

  1. Łał! Oczy wyszły naprawdę realistycznie i ...gadzio! Sama nie wiem, mi podoba się również to niedokończone.
    Ciekawe po co ktoś składał zamówienie na gadzie oczy :o

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo realnie Ci wyszły;) Z czego je zrobiły? Dzięki za odwiedziny, będę Cię obserwować, ciekawe rzeczy tworzysz. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy są zrobione głównie z modeliny, a samo oko jest szklane. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Niesamowite są te oczy i w dodatku bardzo realistyczne :) Mi się podobają i z ciemnymi liniami i bez, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczy są rewelacyjne. Patrzę na nie i mam wrażenie, że one są prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wyjaśnienie :) Mi się za to podobają twoje wyroby, po prostu zakochałam się w tych oczach! Przypomniałaś mi jak dawno nie robiłam niczego z modeliny... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń