niedziela, 16 marca 2014

Druciane bransoletki

Przeszukując internet natknęłam się na świetny pomysł zrobienia niebanalnych bransoletek. Technika ta była dla mnie zupełnie nowa, ale tym bardziej kusząca by jej spróbować. Po uzyskaniu niezbędnych drucików zaczęłam je wyginać i ku mojemu zaskoczeniu efekt znacznie przewyższył moje oczekiwania. Projekt muszę jeszcze dopracować, ale jak na pierwszy raz to jestem naprawdę zadowolona:



Wypełnienie jest zrobione najzwyklejszym lakierem do paznokci, więc jeśli komuś uda się powyginać drucik w kwiatki, co jest najtrudniejszym etapem, to może zrobić to sam w domu.

9 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że bardzo ciekawe są te bransoletki :) Nie widzialam jeszcze takich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl swietny i bardzo ladnie wykonana bransoletka.
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam takie zrobić, ale lakier mi się nie chciał trzymać -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najtrudniejszą częścią było nakładanie lakieru - po dwóch kwiatkach zrezygnowałam. A tak swoją drogą tworzysz piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze takich bransoletek. Kojarzą mi się z miedzianą biżuterią z Mostaru. Podobają mi się jeszcze takie bransoletki https://esclusiva.pl/bransoletki-celebrytki. Złote i srebrne, bardzo delikatne do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń