piątek, 9 listopada 2012

Metalowe kreacje

W poszukiwaniu inspiracji wybrałam się do sklepu z materiałami budowlanymi. Trochę nietypowe miejsce na takie spacery, ale dostałam to co chciałam. Parę pomysłów wpadło mi do głowy, wystarczyło tylko je wykonać. 


 Kolczyki- kłódki. Kłódki prawdziwe, ale takie malutkie, takie jak w skarbonkach czasami można spotkać.


 Kolczyki-baterie. Baterie w mniejszej wersji, Ten projekt wymagał bezpośredniej pomocy osoby bardziej rozeznanej w technice niż ja. Telefon do przyjaciela i bateryjki zlutowane :)



Do niegdyś zrobionych kolczyków ze śrubkami postanowiłam dorobić też bransoletkę.


Święta już coraz bliżej, zamówienie na 100 aniołków z masy solnej w trakcie realizacji, chociaż nie jest to tempo, które miałam zamiar sobie narzucić. Jak zdążę przed świętami to będę z siebie dumna. Na razie nie pozostaje mi nic innego jak wrócić do pracy :)
 ______________________

Ostatnio znalazłam ciekawego bloga z biżuterią utrzymaną w klimacie Harrego Pottera.
Zapraszam do zerknięcia, bo naprawdę warto.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz